یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متمرکز روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی ساکن در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی حشیش و تریاک را از قاچاقچیان استان‌های شرقی کشور خریداری و در مخفیگاهش پنهان کرده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات مأموران مشخص شد متهم در صدد انتقال مواد مخدر به استان‌های همجوار است، افزود: بلافاصله برای جلوگیری از توزیع مواد مخدر اکیپی از مأموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به مخفیگاه متهم اعزام و در یک فرصت مناسب وی را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۱۰۶ کیلو و ۳۷۵ گرم حشیش و ۷۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک جمعاً ۱۷۶ کیلو ۷۷۵ گرم مواد کشف شد.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، گفت: جلوگیری از ورود و انتقال مواد مخدر، یکی از اقدامات پلیس است که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی حاصل از مواد مخدر می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.