جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به گزارش ایمنا، جواد عبدی با اشاره به حمایت بنیاد برکت از طرح‌های اشتغال‌زایی در خراسان شمالی با ارائه ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات اظهار کرد: حمایت‌های صورت گرفته از ۴۷ طرح دانش‌بنیان استان در پنج حوزه دارویی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی، ساخت و تولید ماشین‌آلات پیشرفته، صنایع فرهنگی و هنری خلاق، فناوری اطلاعات و فناوری زیستی، کشاورزی بوده است.

وی افزود: طرح‌های مربوط به ساخت و تولید ماشین‌آلات پیشرفته و فناوری اطلاعات بیشترین تعداد دریافت تسهیلات را داشته‌اند.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان‌شمالی یادآور شد: این تسهیلات با توجه به طرح متقاضی تا سقف پنج میلیارد ریال با بازپرداخت پنج ساله پرداخت می‌شود.

عبدی تاکید کرد: بی‌تردید حمایت از طرح‌های کوچک و دانش بنیان موجب حضور پر شور مردم در صحنه اقتصاد کشور و به دنبال آن رونق فضای کسب‌وکار می‌شود.

وی با اشاره به چگونگی شناسایی افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات، خاطرنشان کرد: این افراد از طریق پارک‌های علم و فناوری مستقر در استان شناسایی و پس از تأیید طرح‌شان به بنیاد معرفی می‌شوند و همچنین مجریان بنیاد برکت نیز با شناسایی و معرفی این افراد، زمینه ایجاد اشتغال را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأسیس شده است و در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می‌کند.

گفتنی است، چهار مرکز رشد، ۱۳۰ شرکت فناور، ۳۱ شرکت دانش‌بنیان و ۲۳ صنعت خلاق زیر پوشش پارک علم و فناوری خراسان شمالی فعالیت می‌کنند.

منبع: ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.