پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ


شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آخرین وضعیت عملیات ترمیم حفره اتوبان شهید آقابابایی با بیان اینکه طی شب گذشته تا صبح امروز تخلیه فاضلاب از روی لوله و تعویض لوله آسیب‌دیده توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب انجام شد، اظهار کرد: پس از انجام عملیات تثبیت، پُرسازی ترانشه و حفره ایجاد شده و ایمن‌سازی محل اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه محور مربوطه مسدود است، افزود: تردد از محورها و خیابان‌های جایگزین و دسترسی‌های محلی که قبلاً توسط پلیس راهور و شهرداری تعیین شده و با نصب بنر و اعلام از صداوسیما اطلاع‌رسانی شده، انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه عملیات بلوکاژ روی لوله فاضلاب تعویض شده حادثه اتوبان شهید آقابابایی انجام و به اتمام رسیده است، تصریح کرد: اکنون تثبیت، پُرسازی ترانشه و حفره ایجاد شده و ایمن‌سازی محل اجرایی می‌شود.

وی گفت: لازم است بدانیم حدود ۱۲ متر از لوله‌ها باید تعویض شود، بنابراین احتمال دارد عملیات ترمیم و تعمیر به طول بینجامد و پر کردن این حفره نیز کار می‌برد و ممکن است انجام عملیات عمرانی تا فردا ادامه پیدا کند، لذا جزئیات متعاقباً و تا پایان عملیات اتوبان شهید آقابابایی اعلام خواهد شد.

شیشه‌فروش با بیان اینکه حجم فاضلاب بیش از پیش‌بینی‌ها بود، اظهار کرد: عوامل مدیریت بحران، آب و فاضلاب، فرمانداری و شهرداری در منطقه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: انجام عملیات به دلیل عمق لوله و حفره ایجاد شده، حجم فاضلاب و موقعیت خاص حادثه که در اتوبان بود و در عمل دسترسی سریع به امکانات را با مشکل مواجه می‌کرد و به دلیل ترافیک‌های اطراف از پیچیدگی خاصی برخوردار بود.

اتمام عملیات بلوکاژ روی لوله فاضلاب اتوبان آقابابایی + عکس



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.