شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریف‌زارعی، فرماندار ویژه کاشان در حاشیه برگزاری شورای مسکن ملی که امروز _ چهارشنبه هفتم تیرماه_ به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و رؤسای دستگاه‌های مربوطه در محل اجرای پروژه برگزار شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی ۱۴۵۵ واحد مسکن ملی از سال ۱۴۰۱ در کاشان کلید خورد.

وی با اشاره به روند اجرایی طرح مسکن ملی کاشان، افزود: در فاز نخست، ۱۰۰۰ واحد را با قرارداد ۱۸ ماهه در مرحله سفت‌کاری تحویل پیمانکار می‌شود و تا پایان امسال به مرحله نازک‌کاری خواهد رسید و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به مشکلات پرداخت ودیعه مسکن، خاطرنشان کرد: روند اجرایی این ۱۴۵۰ واحد رو به پیشرفت است و تنها ۲۰۰ نفر از متقاضیان نتوانستند پرداخت به موقع و اولیه را برای ساخت مسکن انجام دهند و دچار مشکل شدند که در اینباره چاره‌اندیشی‌هایی شد، این موانع با ارائه تسهیلاتی رفع می‌شود.

شریف‌زارعی تصریح کرد: در حال حاضر مراحل ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن ملی در کاشان با سرعت رو به پیشرفت است و امید می‌رود با افزایش تسهیلات برای این متقاضیان در مرحله نازک کاری با مشکل کمبود بودجه مواجه نشویم.

وی گفت: طرح مسکن ملی کاشان در سه فاز کلید خورد که فاز نخست آن حدود ۱۵۰۰ واحد در ۸ طبقه با مساحت ۹۰ الی ۱۱۰ مترمربع در منطقه فین کاشان در حال اجرا است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.