شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایش سمندر و شهر کاغذی برگرفته از اثر نویسنده معروف «دیوید وود» از برترین نمایشنامه‌نویس‌های جهان است، که این نمایش اولین کاری است که در حوزه کودک و خانواده انجام می‌دهم.

وی افزود: نمایش‌نامه موزیکال سمندر و شهر کاغذی در دو موقعیت سرزمین آتش و سرزمین کاغذی انجام می‌شود به‌طوری‌که رئیس سرزمین آتش، اژدهایی را رونمایی می‌کند. اما اژدها در آزمون نهایی موفق نمی‌شود. برای اینکه خودش را ثابت کند باید به سرزمین کاغذی برود که در آنجا اتفاقات زیادی را رقم می‌زند.

طراح و کارگردان نمایش موزیکال سمندر و شهر کاغذی اظهار کرد: با توجه به علاقه‌مندی که به نمایشنامه‌های دیوید وود، دارم خیلی دوست داشتم یکی از آن‌ها رو کارگردانی و به روی صحنه ببرم که درنهایت به دلیل اینکه نمایشنامه سمندر و شهر کاغذی با موضوع صلح و دوستی، همدلی و همبستگی ارتباط تنگاتنگی داشت و همین امر برایم از اهمیت بالایی برخوردار بود، سعی کردم این نمایشنامه را که به حوزه کودک و خانواده مرتبط بود طراحی کنم.

وی ادامه داد: طراحی صحنه این نمایشنامه به‌صورت قاب عکسی است و از تکنیک‌هایی استفاده کردم تا در کمترین زمان ممکن سریع‌ترین تغییرات را داشته باشم وسعی کردیم به تکنیک‌های سینمایی در این نمایشنامه نزدیک شویم.

محمدی گفت: بازیگرانی چون: علی آقاجانی، رضا بابایی، حسین پناهی، امیرحسین حسن‌پور، اکبر خلقی، محمد رنجکش، نوشین سلیمانی، امین شاهزیدی، نگین صرامی، احسان صفری و مانی محمدوی در این نمایشنامه به ایفای نقش می‌پردازند.

وی بابیان اینکه تاکنون استقبال بسیار خوبی از این نمایشنامه شاهد بوده‌ایم افزود: این نمایشنامه تا بیست و دوم تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن هلال‌احمر شهر اصفهان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت هم به‌صورت ثبت‌نام در سایت www.Esfahanticiet.com و هم تماس با شماره تلفن ۰۹۳۷۴۴۴۴۹۱۰ اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.