یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا بهراملو امروز _ شنبه بیستم آبان _در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه واردات و توزیع گوشت قرمز گرم در همدان و سراسر استان ادامه‌دار است، اظهار کرد: این میزان گوشت از امروز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

وی از توزیع گوشت گرم با نرخ تنظیم بازار خبر داد و افزود: توزیع گوشت وارد شده باعث تعدیل بازار می‌شود و تا رفع نیاز استان ادامه پیدا می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه هر ۱۰ شهرستان استان بر اساس برش شهرستانی سهمیه گوشت گرم دریافت می‌کنند، اضافه کرد: قیمت گوشت گرم وارد شده با قیمت تنظیم بازاری اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی توزیع می‌شود.

بهراملو با اشاره به به تحقق و تعهد جوجه ریزی آبان ماه در استان، تاکید کرد: همدان جزو استان‌های پیشرو در بخش جوجه ریزی در مقیاس کشوری است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان‌هایی مثل تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و بهار صد درصد تعهد جوجه ریزی آبان ماه را تاکنون محقق کرده‌اند، تصریح کرد: آبان تا پایان روز هجدهم، یک میلیون و ۵۵۳ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان این رقم را حاصل همراهی تولیدکنندگان و مرغداران دانست و افزود: ماه گذشته استان همدان در بخش جوجه‌ریزی نسبت به تعهد رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

منبع: ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.