پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی اصغری شامگاه پنجشنبه ۳ اسفند در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در این انتخابات با توجه به اهمیت آن، آموزش عوامل و دست اندرکاران انتخابات در قالب کمیته آموزش دنبال شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در حیطه آموزش مخاطب خود را دسته بندی کرده‌ایم، ادامه داد: طی چند ماه گذشته، اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران و هیات‌های اجرایی، بخشداران و عوامل اجرایی شعب اخذ رای مورد آموزش قرار گرفتند. 
 
وی با اشاره به اینکه کاربران دستگاه‌ احراز هویت مورد آموزش قرار گرفتند، خاطرنشان کرد:‌ این انتخابات اولین رویداد سیاسی بعد از تغییر قانون اخذ رای است که در فرایند رای گیری نیاز به درج مهر در شناسنامه نیست.

اصغری ادامه داد: دستگاه احراز هویت چند لایه طراحی شده و چند مسیر ارتباطی دارد که در صورت قطع شدن با سطح بعدی فعال می‌شود و احراز هویت می‌کند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: حوزه بازرسی انتخابات هم تعیین تکلیف گردیده و به ازای هر صندوق، بازرس تعیین شده که آنها هم تحت آموزش قرار گرفتند. بر این اساس کمیته آموزش و پژوهش انتخابات ذیل دفتر ما برای اولین بار در این انتخابات تشکیل شد.

وی با اشاره اینکه آموزش‌های شبیه سازی شده را در این دوره انتخابات دنبال کرده‌ایم، اظهار کرد: تشکیل کمیته آموزش و پژوهش انتخابات، هماهنگی ویژه در تمامی فرآیند آموزش و استفاده از قالب‌های نوین مثل شبیه سازی، سه راهبردی بود که در این انتخابات دنبال شد.
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.