شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

بیژن بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان در حال اجرا است و این طرح از دوازدهم اسفند شروع شده است و تا بیست‌وچهارم فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ۱۵ تیم بازرسی نظارت بر اصناف و فروش کالا قاچاق را برعهده دارند که از این ۱۵ تیم، پنج تیم در مرکز استان و مابقی هر شهرستان یک تیم مستقر است.

معاون بازرسی؛ نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت استان افزود: از ابتدای اسفند تاکنون تعداد ۳۹۱ بازرسی در استان صورت گرفته است که از این تعداد ۳۵۵ پرونده صنفی مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و پنج پرونده قاچاق با ارزشی نزدیک به شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شناسایی شده است.

بهرامی تصریح کرد: اکثر تخلفات در مرکز استان صورت گرفته و بیشترین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت و گران‌فروشی بوده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۹۱ مورد شکایت دریافت شده که ۵۰ مورد آن بررسی قطعی شده است و بقیه در حال کارشناسی هستند، اکثر شکایت‌ها مربوط به فروش مواد غذایی (میوه، آجیل، گوشت، حبوبات)، لوازم خانگی، مبل و پوشاک بوده است‌.

بهرامی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند تخلفات را به صورت حضوری یا تماس با سامانه ۱۲۴ اعلام کنند، سامانه ۱۲۴ از ساعت هفت شب به صورت کشیک فعال است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.