شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به درخواست‌های مردمی مبنی بر احداث سرپناه در بعضی ایستگاه‌های اتوبوس شهری منطقه ۸ اصفهان اظهار کرد: در سطح این منطقه حدود ۲۵۰ ایستگاه اتوبوس شهری قرار دارد که بیش از ۹۰ درصد آن‌ها دارای سرپناه و نیمکت است و استفاده‌کنندگان می‌توانند در مواقع بارندگی و یا تابش آفتاب در امان باشند.

وی افزود: در بعضی معابر همچون خیابان‌های فروغی و جابر انصاری که به‌دلیل موقعیت و مشکلات فنی نمی‌توانستیم ایستگاه آن را به سرپناه تجهیز کنیم و از طرف دیگر برای استفاده سالمندان از حمل‌ونقل عمومی با مشکلات خاص خود همراه می‌شدیم، طبق درخواست‌های مردمی موضوع در کمیته راهبردی خطوط حمل‌ونقل عمومی مطرح شد و با جابه‌جایی جزئی محل ایستگاه‌ها، موفق به احداث سرپناه جدید برای خیابان‌های مذکور شدیم.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان ضمن اشاره به هزینه ۱۰ میلیارد ریالی خرید، نصب، تعمیرات و نگهداری سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس گفت: نیمکت‌های چوبی و سقف‌های پلی کربنات با فرسوده شدن نیاز به تعمیرات دوره‌ای دارد که از اواخر سال گذشته در دست تعمیرات کلی قرار گرفته است.

محمدحسینی ادامه داد: در راستای افزایش ایمنی و آسایش مسافران، عملیات نصب سیستم‌های روشنایی سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه از نوع ال‌ای‌دی کم‌مصرف و پرنور به مرور در حال انجام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.