جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی شامگاه دوشنبه _بیست‌وهفتم فروردین_ در جلسه توجیهی تسهیل‌گران آزمون استخدامی اظهار کرد: بهترین، متدین‌ترین، بااخلاق‌ترین و متخصص‌ترین انسان‌ها در آموزش و پرورش حضور دارند.

وی افزود: تلاش ما در راستای ورود افراد خوب به آموزش و پرورش است، چرا که معلمان برای تربیت انسان‌های شایسته تلاش می‌کنند” آثار تربیتی معلمان در وجود دانش آموزان ماندگار است و به عنوان مصداق فداکاری یکی از معلمان قزوینی کلیه خود را به دانش آموزش اهدا کرده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: تسهیل‌گران آزمون استخدامی در مصاحبه پذیرفته‌شدگان مرحله ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری نظر شخصی خود را اعمال نکنند، چرا که سوگیری شخصی منجر به خطا در قضاوت می‌شود.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: به شایستگی‌های افراد توجه کنید و زمینه حضور متخصص‌ترین، متدین‌ترین و متعهدترین افراد را به آموزش و پرورش فراهم کنید” تقویت نظام تعلیم و تربیت در ابعاد مختلف منجر به تقویت جامعه می‌شود و ما از همکاران خوبی که در امر گزینش تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

وی در رابطه با فرآیند برگزاری مصاحبه عنوان کرد: برخورد معقول و منطقی، جلوگیری از ایجاد استرس در داوطلبان مورد تأکید است و باید بستر را برای جذب بهترین‌ها در نظام تعلیم و تربیت فراهم کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش همچنین در جلسه ستاد آزمون‌های نهایی خردادماه با اشاره به اهمیت امتحانات نهایی گفت: با توجه به تأثیر نتیجه آزمون‌های نهایی در قبولی کنکور، این آزمون‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین باید به گونه‌ای عمل کنیم که حق کسی ضایع نشود و اعتماد جامعه به نظام تعلیم و تربیت حفظ شود.

سیاهکالی مرادی در انتهای صحبت‌های خود یادآور شد: ضروری است در اسرع وقت هماهنگی لازم جهت تهیه ملزومات برگزاری آزمون‌ها به عمل آید؛ به طوری که در زمان آزمون هیچ حوزه‌ای مشکل نداشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.