دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بابک ثابت اظهار کرد: دبیرخانه آموزش پزشکی عمومی کشور از نظر برنامه آموزش پزشکی مسؤول برنامه‌ریزی، هدایت تحصیلی و اعتباربخشی اجرای برنامه‌های پزشکی عمومی در دانشکده‌های دولتی، آزاد سراسر کشور و دانشجویان بین‌المللی شاغل به تحصیل در ایران است تا کیفیت آموزش ارائه شده در بالاترین سطح استاندارها باشد.

وی افزود: از سال ۱۳۹۸ دبیرخانه آموزش پزشکی عمومی مجوز فدراسیون جهانی آموزش پزشکی را برای اعتباربخشی برنامه‌های پزشکی در دانشکده‌های پزشکی سراسر کشور دریافت کرده است.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت عنوان کرد: یعنی تیم اعتباربخشی این دبیرخانه با مراجعه مکرر به دانشکده‌های پزشکی سراسر کشور از آخرین وضعیت آموزش دانشجویان پزشکی، نحوه ارائه آموزش‌ها و کیفیت آنها مطلع می‌شود و به تیم دانشکده بالادستی در مورد کیفیت آموزش‌های ارائه شده بازخورد می‌دهد.

ثابت گفت: بنابراین دانشکده‌هایی که تمایل دارند به عنوان دانشجوی پزشکی وارد برنامه شوند از نظر امکان این کار، توانمندی و محیط آموزشی از طرف شورای آموزش پزشکی بررسی می‌شوند و در صورت داشتن امکانات لازم و زیرساخت‌های کافی به شورای گسترش دانشگاه‌ها اعلام می‌شوند و می‌توانند دانشجوی پزشکی بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.