یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

حامد یزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتصاب مهدی جمالی‌نژاد از سوی وزیر کشور دولت چهاردهم به عنوان استاندار اصفهان اظهار کرد: استاندار جدید اصفهان به دلیل سابقه‌ای که در مدیریت شهری اصفهان داشته و سال‌های گذشته نیز به‌عنوان یک چهره ملی در سمت معاونت عمرانی وزیر کشور مشغول به کار بوده است، مسائل و اولویت‌های اصفهان را به‌خوبی می‌شناسد.

وی افزود: حتماً مد نظر استاندار جدید اصفهان خواهد بود که مشکل اصلی و ابرچالش استان اصفهان مباحث آب و هوایی و زیست‌محیطی است و امیدواریم که وی بتواند برنامه‌ریزی لازم در این خصوص را انجام دهد و برای این دو مسئله اصلی استان راه‌حل‌هایی داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهدی جمالی‌نژاد این است که خواهد توانست وفاق اجتماعی در اصفهان ایجاد کند، وی چهره‌ای اهل تعامل با همه گروه‌ها است و فکر می‌کنم که عملکردی فراجناحی خواهد داشت و امید است که با تمرکز بر این روحیه استاندار جدید، شاهد روزهای بهتری برای استان باشیم.

وی گفت: از سیدرضا مرتضوی، استاندار پیشین استان تشکر می‌کنم؛ چون در زمان مسئولیت از جمله استاندارانی بود که تمرکز ویژه‌ای بر حل مسائل اصلی استان به‌ویژه موضوع آب داشت و در این زمینه توفیقاتی هم به دست آورد و امید است که استاندار جدید نیز همین راه را ادامه دهد و پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برساند.

یزدیان گفت: دولت در این انتصابات نشان داد که کارآمدی، اهل تعامل بودن و شناخت مسائل استان‌ها را باید معیار انتصاب استانداران قرار داد و تحت فشار برخی گروه‌های سیاسی، هم‌جناح بودن را نباید معیار انتصابات قرار داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمالی‌نژاد چهره‌ای است که هم رئیس‌جمهور و هم معاونان رئیس‌جمهور و وزرا و نمایندگان مجلس از وی شناخت دارند و همین شناختی که افراد از استاندار جدید دارند می‌تواند به ارتباطات کمک کند تا وی بهتر بتواند برای حل مسائل تلاش کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.