پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سوم لیگ برتر بسکتبال ایران امروز _پنجشنبه سوم آبان_ با شش دیدار حساس در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد؛ تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها پس از سه هفته رقابت، به دنبال تثبیت جایگاه خود و کسب سه امتیاز حیاتی برای رقابت در صدر جدول هستند.

پایش پارت شاهرود – طبیعت

صدرنشین جدول، پایش پارت شاهرود، که تا اینجا عملکردی بی‌نقص داشته و تنها تیم بدون شکست لیگ است، در این هفته به مصاف طبیعت می‌رود. طبیعت، با دو برد و یک شکست، در جایگاه دوم جدول قرار دارد و امیدوار است با برد در این بازی مهم بتواند صدر جدول را از پایش بگیرد. سید محمد حسینی، ستاره پایش، در هفته گذشته با ۳۴ امتیاز و ۸ ریباند، بهترین بازیکن میدان بود و اگر بتواند همین روند را حفظ کند، شاهرودی‌ها شانس بالایی برای پیروزی دارند. از سوی دیگر، طبیعت با بازیکنانی چون مبین شیخی و امیرحسین یازرلو که در بازی‌های گذشته عملکرد درخشانی داشته‌اند، به دنبال متوقف کردن صدرنشین است.

پالایش نفت آبادان – فولاد هرمزگان

پالایش نفت آبادان که با یک برد و دو شکست در جایگاه هشتم جدول قرار دارد، میزبان تیم فولاد هرمزگان است. فولاد که با شرایط مشابه در رده هفتم ایستاده، به دنبال برد در این دیدار است تا از منطقه میانه جدول فاصله بگیرد. مک کورمیک، بازیکن خارجی فولاد، در بازی گذشته با ۳۰ امتیاز بهترین عملکرد را برای تیم خود داشت و اگر دوباره بتواند چنین نمایشی ارائه دهد، فولاد هرمزگان شانس خوبی برای پیروزی دارد. از طرف دیگر، پالایش نفت آبادان که هفته قبل با شکست روبه‌رو شد، امیدوار است با بازی در خانه و حمایت هواداران، نتیجه را به سود خود تمام کند.

گلنور اصفهان – شهرداری گرگان

گلنور اصفهان و شهرداری گرگان در جدالی حساس به مصاف هم می‌روند. گلنور با دو برد و یک شکست در رده پنجم جدول قرار دارد و شهرداری گرگان نیز با شرایط مشابه در رده چهارم است. هر دو تیم در هفته گذشته بازی‌های مهمی را بردند و به دنبال حفظ این روند هستند. سجاد پذیرفته و دوایت بایکس از شهرداری گرگان، از ستاره‌های هفته قبل بودند که در پی تکرار درخشش خود در این هفته خواهند بود. گلنور نیز با اتکا به بازیکنانی مانند مارکو پرویچ، که در هفته گذشته با ۱۵ امتیاز و ۶ ریباند عملکرد خوبی داشت، می‌تواند رقیب قدری برای گرگانی‌ها باشد.

مهگل البرز – کاله

مهگل البرز که یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ محسوب می‌شود، با دو برد و یک شکست در رده سوم قرار دارد و این هفته میزبان کاله است. کاله با دو باخت و تنها یک برد در رده ششم جدول ایستاده و برای بهبود وضعیتش نیاز به این برد دارد. سید مهدی جعفری از مهگل البرز که در هفته گذشته با ۱۵ امتیاز و ۶ پاس گل عملکرد خوبی داشت، این هفته نیز نقشی کلیدی در تیمش ایفا خواهد کرد. از سوی دیگر، کاله با داشتن بازیکنانی چون سجاد مشایخی و عماد سلمانی به دنبال استفاده از ضعف‌های احتمالی میزبان است.

پترو نوین ماهشهر – آینده‌سازان تهران

پترو نوین ماهشهر که هنوز موفق به کسب برد نشده است و با سه باخت در انتهای جدول قرار دارد، این هفته میزبان تیم آینده‌سازان تهران است که شرایط مشابهی دارد. هر دو تیم برای فرار از قعر جدول نیاز به این برد دارند. پترو نوین با اتکا به بازیکنانی همچون محمدرضا تقی‌لو که هفته گذشته با ۱۷ امتیاز عملکرد خوبی داشت، به دنبال کسب اولین پیروزی خود در لیگ است، از سوی دیگر آینده‌سازان تهران نیز با بازیکنان جوان و انگیزه بالای خود، به دنبال نمایش بهتر نسبت به هفته‌های قبل است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.