یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان در تاریخ لیگ برتر ۴۴ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین سپاهان ۱۷ پیروزی و فولاد ۹ پیروزی به دست آورده‌اند، ضمن اینکه ۱۸ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۴۴ دیدار این دو تیم در لیگ برتر ۹۴ گل به ثمر رسیده است که سهم سپاهان ۵۴ گل و سهم فولاد خوزستان ۴۰ گل بوده است.

از ۲۲ دیداری که دو تیم به میزبانی فولاد در اهواز برگزار کرده‌اند سپاهان سهم بیشتری در برد داشته است. طلایی‌پوشان اصفهانی ۶ بار در اهواز موفق به شکست فولاد شده‌اند، در حالی که فولاد پنج بار موفق به شکست سپاهان در این رویارویی شده است، همچنین ۱۱ دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. آمار گل‌های زده دو تیم در اهواز نزدیک است و در ۲۲ رویارویی دو تیم فولاد ۱۸ بار و سپاهان ۱۹ بار موفق به گلزنی شده‌اند.

پس از طلسم چند ساله سپاهان در اهواز مقابل فولاد، طلایی‌پوشان دو فصل پیش موفق به شکست فولاد در اهواز شدند و با احتساب پیروزی فصل گذشته در خانه فولاد، سپاهان در دو مهمانی اخیرش مقابل فولاد پیروز بوده است و در بازی پیش رو به دنبال سومین برد متوالی در خانه فولاد خوزستان است.

سپاهان در سه رویارویی اخیر با فولاد در اصفهان یا اهواز به سه پیروزی متوالی دست پیدا کرده است و از این لحاظ هم پیروزی در بازی پیش رو چهارمین برد متوالی سپاهان مقابل فولاد را رقم می‌زند، هرچند با توجه به تحول فولاد در فصل جدید با سرمربیگری گل محمدی و سر و سامان گرفتن این تیم پس از یک فصل فاجعه‌بار، این مأموریتی سخت برای سپاهان به حساب می‌آید.

آمار و ارقام رویارویی‌های فولاد خوزستان و سپاهان به شرح زیر است:

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.