یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به نام آفریننده قلم

به راستی چه زیباست

اندیشه ‌ای که در مقابل قلم زانو زند

و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید

امروزه به‌جز در زمان ضرورت حضور کارکنان در محل کار، می‌توان بسیاری از امور و وظایف شغلی را به صورت دورکاری و با استفاده از فناوری روز به انجام رسانید؛ همانطور که در بخشنامه دورکاری از سوی دولت نیز با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا این مهم لحاظ شده که تاثیر قابل‌توجهی نیز در کاهش هزینه‌ها به همراه داشته‌است.

در این میان خبرنگاران از‌ این‌جهت مستثنی هستند و همواره ضمن به‌روز نمودن حرفه پرخطر خود با فناوری‌های نوین، به‌دور از منافع شخصی، در همه شرایط سخت نظیر جنگ، بیماری و… که بر کشور عزیزمان حاکم بوده جهت کشف معضلات و دفاع از حقوق عامه در سطح جامعه حضور موثر دارند و جوینده حق و حقیقت هستند.

او آسایش خود را در خدمت به جامعه از طریق بازگویی و پیگیری وعده های بر زمین مانده مسئولین، رفع مشکلات شهری و انتقال دغدغه های مردم به گوش مدیران می داند.

البته موفقیت در این شغل زمانی حاصل می شود که همواره در سرما و گرما، گوش شنوا و چشم بینای مردم در طول شبانه روز بوده و اخبار صحیح و مستند را به دور از حب و بغض، جهت روشنگری و ارتقاء آگاهی به جامعه ارائه دهد.

اینجانب بعنوان خادم فرهنگی شهرستان شهریار ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خدمت رسانی فداکارانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.