پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/زنجان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: اغتشاشات اخیر در کشور ناشی از عصبانیت قدرت‌های جهانی از پیشرفت کشور است.

حجت‌الاسلام  علی ناصر ظهر امروز (۸ دی ماه) در جلسه شورای اداری سلطانیه با اشاره به جریانات اخیر در کشور و نقش دشمنان در آن، تصریح کرد: این اتفاقات گاهی شباهت‌های بسیار عمیقی با حوادث صدر انقلاب دارد.

وی با بیان اینکه تکرار تاریخ یک واقعیت است، تاکید کرد: تاریخ را می‌توان به یک قطار تشبیه کرد؛ قطاری که هر چند واگن‌های آن شبیه به هم است اما افراد درون این واگن‌ها کاملا باهم فرق دارند.

حجت‌الاسلام‌ ناصر با اشاره به در پیش رو بودن حماسه ۹ دی و با بیان فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این باره، اظهار کرد: ۹ دی از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردمی است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی رخ داده و ضمن حراست از نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های انقلاب اسلامی را به همه دنیا و به‌خصوص دشمنان قسم‌خورده انقلاب یادآوری کرد.

این مسئول با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه‌های انقلاب،  نظام اسلامی را برآمده از مردم متدین و ولایی دانسته و متذکر شد: اغتشاشات اخیر در کشور ناشی از عصبانیت قدرت‌های جهانی از پیشرفت کشور است.

در ادامه این جلسه امام جمعه شهرستان سلطانیه نیز ضمن گرامی‌داشت ایام ۹ دی روز بصیرت و ۱۳ دی سالگرد شهادت سردار سلیمانی، نظام اسلامی را جزو قدرت‌های بزرگ جهانی عنوان کرد و خواستار حضور هر چه بیشتر مردم مردم در صحنه‌های حساس انقلاب شد.

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب با بیان اینکه در فتنه‌های مختلف، بصیرت آفرینی‌های مقام معظم رهبری و تبعیت مردم با بصیرت، توطئه دشمنان را خنثی کرده، گفت: در فتنه ۸۸ توطئه براندازی نظام و در فتنه اخیر توطئه تجزیه ایران اسلامی شکست خورد.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان ابتدا راهبرد سرنگونی انقلاب را دنبال کردند و جنگ تحمیلی ۸ ساله با این هدف انجام شد ولی موفق نشدند، بعد سیاست تغییر ساختار نظام را در پیش گرفتند و راه به جایی نبردند، افزود: مهار انقلاب، سیاست دیگر دشمنان است که فتنه‌ها و توطئه و تحریم‌ها با این هدف اعمال می‌شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.