یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/اردبیل مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: تمام رفتار و سکنات سردار سلیمانی در محور و مبنای قرآن بود.

محمدرضا تویسرکانی ۱۳ دی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله اردبیل نگاه قرآنی به حوادث را از ویژگی‌های زندگی پربار حاج قاسم سلیمانی برشمرد و افزود: هیچ وقت سردار دل‌ها به زندگی و دنیا به چشم وسیله نگاه نمی‌کرد، بلکه برای جلب رضای الهی سعی می‌کرد تا حوادث را درست و واقعی تحلیل کرده و در کنار مردم باشد.

وی اضافه کرد: تمام رفتار و سکنات سردار دل‌ها در محور و مبنای قرآن بود و حتی با برادران اهل سنت مهربانانه رفتار می‌کرد و سعی داشت در کنار این مهر و محبت، مصداق آیه‌ای باشد که در آن بر «اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم» تاکید داشته است.

تویسرکانی بیان کرد: سردار سلیمانی سر سوزنی آشتی با مستکبران نداشت، اما همه وجودش عشق به مردم مظلوم و محروم بود و سعی داشت همواره در کنار مردم بودن را برای خود یک برجستگی بداند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران در این چهار دهه با تقدیم ۲۳۰ هزار شهید توانسته عظمت و بالندگی خود را نشان داده و حاج قاسم سلیمانی نیز سیدالشهدا و صاحب این مدرسه و مکتب است.

وی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی از هر فرصتی برای حضور در بین آحاد مردم به ویژه دیدار با خانواده‌های شهدا استفاده می‌کرد و رابطه قلبی او با خانواده‌های شهدا، یک رابطه بی‌نظیر بود.

تویسرکانی افزود: در مکتب حاج قاسم سلیمانی قرآن کتاب و ولایت معلم آن است و خود او بهترین شاگرد این مکتب است که به شهادت به عنوان گمشده خود نگاه می‌کند.

وی شاخصه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی را در مسیر الگو شدن، مردمی بودن، ولایتمداری، اخوت، برادری، محبت، انس با قرآن و اهل دعا بودن عنوان کرد و ادامه داد: تنها راه نجات ما این است که به جهاد و صبر تکیه کرده و راه شهدای عزتمند را دنبال کنیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.