شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه نیروگاه خورشیدی در باغ رضوان اظهار کرد: شهرداری اصفهان نیز مانند دیگر حوزه‌ها در سراسر کشور با بحران جدی برای تأمین انرژی مواجه است و به این ترتیب، در تابستان‌ها نیز با قطعی برق و مازوت سوزی برای تأمین انرژی مواجه هستیم، بنابراین شهرداری پروژه نیروگاه خورشیدی را در دوره کنونی به طور جد دنبال کرد.

وی با بیان اینکه ۵۵۰ کیلووات ظرفیت پنل‌های خورشیدی در باغ رضوان ایجاد شده است، افزود: این طرح دو مزیت دارد، نخست اینکه در قالب پارکینگ اجرا می‌شود و دوم اینکه به تولید برق مصرفی برای آرامستان باغ رضوان کمک شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اعلام اینکه در حال حاضر در سالن تطهیر و فاز ۳ آرامستان، در ۳ نقطه پارکینگ مسقف اضافه شده است، گفت: ضمن استفاده مردم از پارکینگ‌ها، بستر تولید برق از انرژی خورشیدی توسط این نیروگاه‌ها نیز فراهم شده است.

وی ادامه داد: با ۵۵۰ کیلووات ظرفیت پنل‌های خورشیدی، ۴۵ درصد برق مصرفی آرامستان را تولید می‌کنیم و امیدواریم با توسعه این نیروگاه، میزان انرژی تولیدی را نیز افزایش دهد و سال‌های آینده به ۱۰۰ درصد تولید انرژی موردنیاز آرامستان دست پیدا کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.