شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/زنجان بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون تاکنون ۱۵۱۹ خدمات در قالب، خرید احداث مسکن کمک به احداث و تکمیل فضای جانبی و تعمیرات مسکن به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان ارائه شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان، روح‌الله صالحی، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش در مناطق محروم است، اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای سال تاکنون ۱۵۱۹ خدمات در قالب خرید احداث مسکن کمک به احداث و تکمیل فضای جانبی و تعمیرات مسکن به خانوارهای تحت حمایت ارائه شده است.

وی تشریح خدمات ارائه شده به خانوارهای تحت حمایت، گفت: کمک به خرید احداث و تکمیل فضای جانبی و تعمیر مسکن از جمله خدماتی است که کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در این بخش ارائه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان با قدردانی از مشارکت خیرین در بحث خرید احداث و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد، افزود: خیرین نیک‌اندیش در سال‌های اخیر مشارکت خوبی در این زمینه داشته‌اند و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت‌ها و منابع موجود و هم‌افزایی آن با مشارکت خیرین در بحث تامین سرپناه برای مددجویان تحت حمایت فاقد مسکن بهره ببریم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.