شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، مجموعه داستان «برج چهارم» به قلم مریم ناصری، با حضور مسعود بربر، نویسنده، آناهیتا برزویی، نویسنده و علی صارمیان نویسنده، سه‌شنبه (۲۵ مردادماه)، ساعت ۱۸ در کتابخانه فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. 

مریم ناصری دارای مدرک تحصیلی رشته‌ روانشناسی بالینی است که حدود ۱۲ سال است که نوشتن را با خاطره‌نویسی و خواندن کتاب‌های آموزش تکنیک داستان‌نویسی به صورت خود خوانده شروع کرده است و بعدها در کلاس‌های داستان‌نویسی مهدی ربی دوره دیده است. اولین داستانش به نام«پیشونی نوشت» در سال ۱۳۹۴ در سایت پارسینه چاپ شد و داستان دیگری به نام «سوراخ جوراب»، سال ۱۳۹۷ در نشریه‌ «آوای پراو» چاپ شد و داستان «ملسده» در سایت فرهنگی چوک سال ۱۳۹۹ منتشر شد. 

مجموعه داستان کوتاه «برج چهارم» در ۲۱۶ صفحه، حاوی ده داستان، از سوی نشر فروغ سپهر در دی‌ماه، ۱۳۹۹ به چاپ رسیده است، همچنین مجموعه‌داستان «آقای میوم» با ده داستان در سال ۱۴۰۰ در نشر نفیر به چاپ رسید.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.