شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت:بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند و امیدواریم بتوانیم جزو هشت تیم حاضر در پلی‌آف باشیم و برای اصفهان مقام کسب کنیم. به این برد نیاز داشتیم و باید برای مسابقات بعدی آماده شویم.

سعید عقیلی پس از پیروزی تیم والیبال گیتی پسند در مقابل تیم نیان الکترونیک خراسان با نتیجه ۳ بر ۲، در خصوص بازی، اظهار کرد: بازی بسیار عالی و در حدی انجام شد که دو تیم توانایی‌های خودشان را به نمایش گذاشتند. با توجه به حضور بازیکنان باتجربه در تیم حریف کادر فنی تیم گیتی‌پسند بر روی نقطه ضعف تیم نیان الکترونیک کار کرده بود. این بازی ۶ امتیاز داشت که توانستیم از تیم مشهدی دریافت کنیم و چشم انتظار روزهای آخر رقابت‌های دور گروهی باشیم. امیدواریم بتوانیم با یک نتیجه خوب به مرحله پلی‌آف صعود کنیم.

وی با اشاره به روند پیشرفت تیم گیتی‌پسند، افزود: تیم گیتی‌پسند آرام آرام به هماهنگی رسید و با اضافه شدن دو بازیکن جدید قطعا به زودی به هماهنگی بیشتری خواهد رسید، بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند و امیدواریم بتوانیم جزو هشت تیم حاضر در پلی‌آف باشیم و برای اصفهان مقام کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند درباره وضعیت بازیکنان در مقابل تیم نیان الکترونیک، گفت: پس از پیروزی در دو بازی سنگین هفته گذشته، امروز بازیکنان کمی از حالت مسابقه خارج شده بودند. یک تیم باتجربه با بازیکنان ملی‌پوش در مقابل ما قرار داشت کمی نوسان داشتیم، اما خوشبختانه نتیجه خوبی را از این بازی به‌دست آوردیم. تیم گیتی پسند به این برد نیاز داشت و باید برای مسابقات بعدی آماده شویم.

وی در خاتمه با اشاره حواشی بازیکن تیم نیان الکترونیک، توضیح داد: هر تیمی ممکن است پس از باخت حواشی به همراه داشته باشد و در بسیار از مسابقات حواشی رخ می‌دهد، ولی باید چشم پوشی کرد.

عقیلی اضافه کرد: متاسفانه پس از پایان بازی مربی تیم نیان الکترونیک مشهد در مقابل تصویربردار صداوسیما که پخش زنده انجام می‌داد، ایستاد و اجازه تصویربرداری نداد در ادامه آقای محمد موسوی بازیکن تیم خراسان به پای تصویربردار زد که تصاویر این صحنه موجود است و ما فقط آن‌ها را از هم جدا کردیم. ما به بازیکنان و کادر تیم خراسان احترام می‌گذاریم، اما اصلا زیبنده بازیکنی که روزگاری در تیم گیتی‌پسند بوده نیست که چنین حرکتی را با یک تصویربردار انجام دهد و مربی آن‌ها هم به این حواشی دامن بزند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.