شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ


ایسنا/گلستان رئیس پردیس امام‌خمینی(ره) دانشگاه فرهنگیان گرگان و دبیر نخستین همایش بین‌المللی تبیین اندیشه دفاعی امام‌خامنه‌ای با بیان اینکه یک‌صد مقاله از گلستان به دبیرخانه همایش ارسال شد، گفت: پنج مقاله از استان به عنوان مقالات برتر انتخاب شد که از اهل تسنن و تشیع است.

دکتر کلثوم غلامی صبح امروز ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در نخستین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام‌خامنه‌ای که در سالن همایش‌های استاد شکوهی دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: این همایش در سه محور شناسایی، تبیین و فرهنگ‌سازی با پنج موضوع برگزار می‌شود.

رئیس پردیس امام‌خمینی(ره) دانشگاه فرهنگیان گرگان مبانی اصولی و ابعاد اندیشه و مکتب دفاعی امام‌خامنه‌ای، گام دوم انقلاب در اندیشه و مکتب دفاعی امام‌خامنه‌ای، مقاومت و آینده آن در اندیشه و مکتب دفاعی امام‌خامنه‌ای، ساز و کارها و ابزارهای دفاعی در اندیشه و مکتب امام خامنه‌ای و نقش انقلاب اسلامی ایران در افول قدرت آمریکا در اندیشه و مکتب دفاعی امام‌خامنه‌ای را پنج موضوع این همایش برشمرد و ادامه داد: علاوه بر اینکه همایش به شکل متمرکز در تهران برگزار می‌شود، استان‌های شاخص در اقصی نقاط کشور هم به عنوان میزبان این همایش بین‌المللی انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه گلستان در جمع سه استان برتر و شاخص کشوری فعال در حول محور همایش قرار گرفته و در سال‌جاری به عنوان یکی از میزبان‌ها معرفی شده است، افزود: از یک‌هزار مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، حدود یک‌صد مقاله از استان گلستان بوده که نسب به سایر همایش‌ها رشد قابل توجهی را در ارسال مقاله دارد.

درخشش گلستانی‌ها در همایش تبیین اندیشه دفاعی امام‌خامنه‌ای

دبیر نخستین همایش بین‌المللی تبیین اندیشه دفاعی امام‌خامنه‌ای با تأکید بر اینکه امسال اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی گلستان مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کردند، ادامه داد: پس از بررسی‌ها پنج مقاله از یک‌صد مقاله ارسالی از گلستان به بخش پایانی همایش راه یافتند و موفق به کسب عنوان شدند که سه مقاله از دانشگاه فرهنگیان است.

وی مدت زمان برگزاری این همایش را در استان گلستان یک روزه عنوان کرد و گفت: امروز پنج مقاله در این همایش ارائه می‌شود که چهار مقاله از داخل کشور و یک مقاله به زبان انگلیسی از کشور لبنان است.

رئیس پردیس امام‌خمینی(ره) دانشگاه فرهنگیان گرگان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در همایش از اقوام مختلف استان و مذاهب تشیع و تسنن هستند، تصریح کرد: یکی از مقالات برگزیده از استان گلستان از اهل تسنن است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.