شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: آقای امیرعبدالهیان برادری با کفایت، متعهد و آشنا به وظایف ماموریت های محوله بودند که ایشان را از دست دادیم.

وی افزود: آقای دکتر امیرعبدالهیان در عین حال که شخصیت باتجربه‌ای بود با تواضع با دوستان و با صراحت لهجه در مقابل دشمنان و مخالفان جبهه مقاومت برای همه ما افتخار آفریدند و داغ سنگینی با رفتن خود بر دلهای ما نهادند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: از خداوند متعال علو درجات این شهید بزرگوار که این افتخار را پیدا کرد در معیت حضرت آیت الله رئیسی به ملکوت اعلی بپیوندد را دارم. به روح پاکش درود می فرستم و از خداوند متعال برای خانواده این شهید عزیز صبر مسالت می کنم و برای خودم هم توفیق ادامه راه این شهیدان و رسیدن به قافله آنان را خواستارم.

گفتنی است، روز چهارشنبه رهبر انقلاب در مراسمی که با حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم برگزار شد بر پیکر شهدای خدمت از جمله وزیر شهید امور خارجه نماز خواندند.

پس از آن پیکر شهید امیر عبداللهیان برای آخرین بار به زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شد.

روز پنج شنبه نیز با حضور گسترده مردم پیکر شهید امیرعبدالهیان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پس از عمری مجاهدت درخاک آرام گرفت.

یادآور می‌شود، روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت) بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد خداآفرین به منطقه مرزی رفته بود در مسیر بازگشت به تبریز، دچار سانحه شد.

این بالگرد علاوه بر رئیس‌جمهور، حامل حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی بود که تمامی سرنشینان به شهادت رسیدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.