شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمود حقیقت سرشت در ابتدای ورود به شهرستان بویین میاندشت با حضور در مزار مطهر شهدای شهرستان ضمن غبار روبی و عطر افشانی به مقام شامخ شهدا عرض ادب و احترام کرد و سپس با حضور در ناحیه صنعتی داشکسن از تعدادی از واحدهای فعال، نیمه فعال و راکد این ناحیه بازدید و شرایط و مشکلات مالکین را در جریان مذاکره‌ی حضوری با آنان بررسی کرد.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان اصفهان همچنین با حضور در قطب صنعتی میاندشت از سه واحد سنگ‌بری و صنایع چوب در این منطقه صنعتی بازدید کرد و با مالکان صنایع دارای مشکل نیز ملاقات حضوری داشت.

در ادامه، ۳۳۰ امین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور اعضای ستاد در شهرستان بویین میاندشت تشکیل و ۲۱ مورد از طرح‌های تولیدی و اقتصادی دارای مانع و مشکل در این جلسه بررسی و جهت رفع موانع و تسهیل امور اتخاذ تصمیم شد.

حقیقت سرشت در ادامه از مجموعه‌های کارگاهی و صنفی شهر افوس از جمله کارخانه چیپس راکد و غیر فعال بازدید کرد.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری همچنین ضمن ملاقات حضوری با ۲۰ تن از مردم شهرستان بویین میاندشت مشکلات و مسائل آنها را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین در ادامه با اتاق اصناف کشاورزی، مدیر عاملان شرکت‌های تعاون روستایی شهرستان، نمایندگان نانوایان و فعالان صنف سنگ‌بری شهرستان نشست صمیمی و تعاملی جهت بررسی مسائل و مشکلات موجود داشتند.

گفتنی است در این سفر مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز معاون اقتصادی استانداری اصفهان را همراهی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.