شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: عدم هم افزایی بین بخشی در دستگاه‌های اداری و مردمی آسیب حوزه فرهنگی این شهرستان بوده که منجر به فعالیت جزیره‌ای شده است.

علی محمدی‌کیا، عصر امروز(چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه) در نشست هماهنگی برنامه.های سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در محل دفتر امام جمعه تیران و کرون، اظهارکرد: تعامل و همکاری بین نهادهای فرهنگی دولتی و مردمی بر اساس یک برنامه مشخص برای کاهش فعالیت جزیره‌ای و حذف برخی از فعالیت‌های ناکارآمد ضروری است.

وی افزود: هر نهاد و دستگاهی و تشکل مردمی بر اساس نظر و تصمیم درون سازمانی فعالیتی را در مقاطع مختلف زمانی انجام می‌دهد و هماهنگی خاصی برای تقویت کیفی و کمی کار وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، فرماندار تیران و کرون بر لزوم برنامه‌محوری و تنوع و جذابیت فعالیت‌ها تاکید کرد و گفت: فعالیت بدون کیفیت برخی از برنامه‌ها باعث شده این مخاطب چندانی نداشته باشند و نتوانند از حضور مردم بهره مند شوند.

وی ادامه داد: اجرای فعالیت‌های جذاب و مورد علاقه نسل جدید قادر به ایجاد فرصت برای حضور مخاطبان خاص شده و گروه‌هایی که کمتر از برنامه‌های عمومی استفاده می‌کنند، با حضور در فعالیت‌های فرهنگی سرمایه اجتماعی را تقویت می‌کنند.

محمدی کیا طرح محوری و استفاده از نسل جدید در برنامه ریزی‌ها را مهم خواند و خاطرنشان کرد: تدوین نقشه فعالیت‌های فرهنگی و هم افزایی بین نهادهای دولتی و مردمی با محوریت شهرداری می‌تواند کمبودها و ناهماهنگی‌ها را بکاهد.

امام جمعه تیران و کرون نیز در این نشست بر لزوم ترویج معارف اسلامی تاکید کرد و گفت: تشکل‌های فرهنگی و مذهبی برای گرامیداشت مناست‌ها به صحنه بیایند.

وی برگزاری جشن خیابانی، زیباسازی و تزئینات شهری و اهدا هدیه توسط شهرداری تیران و برگزاری مسابقه و همایش‌های فرهنگی و ورزشی توسط ورزش و جوانان و هیات های ورزشی، کانون های مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای شهرستان را فرصتی برای تکریم مقام زن در این شهرستان اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان از نهادهای اداری خواست تا از تشکل‌های مردمی حمایت کنند.

وی بهره گیری از جوانان و نوجوانان با تفاوت سلیقه و اخلاقیات در فعالیت‌های فرهنگی را خواستار شد و گفت: زمینه ساز همکاری همه گروه‌های سنی و فکری باشیم.

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.