شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار سرتیپ‌پاسدار بهمن ریحانی امروز _ دوشنبه هفتم خرداد _ در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید یک الگو از مدیریت جهادی و انقلابی در جایگاه خادم جمهور ارائه داد.

وی رمز شکست‌ناپذیری یک کشور را عزم و اراده جهاد و دفاع در ملت و حاکمیت دانست و افزود: بزرگی و عظمت هر ملت و هر کشوری متکی به بزرگی قلب‌ها و اراده مردان و زنانی است که برای آن کشور می‌جنگند و در مسیر پیشرفت آن جهاد و تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن تصریح اینکه جامعه پزشکی در کشور و استان ما توانستند در دوران کرونا ایران اسلامی را سربلند کنند، عنوان کرد: زیباترین صحنه‌های اخلاق پزشکی در کشور ما در زمان کرونا آفریده شد و زیباترین صحنه‌های خدمت به مردم توسط جامعه پزشکی خلق شد که هیچ‌گاه از ذهن‌ها فراموش نمی‌شود.

وی بابیان اینکه بسیج مرز و خط سیاسی مشخصی ندارد، اضافه کرد: بسیج متعلق به همه ملت ایران با همه سلیقه‌های فکری و سیاسی است و آنچه را که می‌توان به‌عنوان شاخص برای جامعه پزشکی شناخت اخلاق پزشکی هست، که مهم‌ترین هدف بسیج جامعه پزشکی نهادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه است.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در همه بحران‌ها پای‌کار هستند و با تلاش بی‌وقفه همواره در مسیر ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم پیش‌قدم بوده‌اند.

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده آقای رضا منصوری مسؤول سابق بسیج جامعه پزشکی، عنوان کرد: در بسیج جامعه پزشکی استان با انجام تلاش مضاعف در ایجاد فضای همدلی، افراد متعهد به‌نظام پای‌کار آمدند و با اقدامات ارزنده‌ای که در طول این مدت نظیر اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق مختلف، ویزیت رایگان و راه‌اندازی بیمارستان‌های سیار در مناطق محروم صورت گرفت، چهره زیبایی از ایران اسلامی در خدمت به محرومین به نمایش گذاشته شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.