شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی روز سه شنبه در شهر تبریز و در آئین بدرقه پیکر مطهر شهدای خدمت که روز یکشنبه در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند، افزود: ملت صبور، مقاوم، پر افتخار و مردم آذربایجان نشان دادند از هر مصیبتی برای افتخارآفرینی  جدید پلکانی خواهند ساخت.

وی ادامه داد: ما اگرچه در این واقعه فرود سختی داشتیم اما ملت ایران به برکت این الگوسازی رئیس جمهور شهید و شهدای بزرگوار فراز درخشانی خواهد داشت.

وزیر کشور اضافه کرد: ملت ما نشان داده اند که از هر حادثه تلخی برای رشد و نمو این نظام مقدس استفاده خواهند کرد.

وحیدی اظهار کرد: از دست دادن یک رئیس جمهور الهی و مردمی، امام جمعه الگو، استاندار محبوب و وزیر امور خارجه پرتلاش چیزی نیست که از خاطره ها برود.

الگویی در تراز دولتمرد اسلامی و الهی

وی خاطرنشان کرد: آنچه که رئیس جمهور ما ایجاد کرد، الگویی جاودان در تراز یک دولتمرد اسلامی و الهی در ذهن مردم خواهد ماند.

وزیر کشور با بیان اینکه رئیس جمهوری، امام جمعه، استاندار و وزیر خارجه الگویی برای حرکت، خدمت و دیپلماسی شجاعانه ایجاد کردند، یادآور شد: چه کسی می تواند نطق جانانه رئیس جمهور را در دفاع از ملت فلسطین در میان همه دولت ها فراموش کند.

وحیدی تصریح کرد: سیل پیام ها و همدردی دولت ها و ملت هایی که امروز در کشور خود عزای عمومی اعلام کردند، نشانه اقتدار، دیپلماسی قدرتمند و افتخار آفرینی رئیس جمهور عزیز و محبوب ما است که امروز در “مقعد صدق عند ملیک مقتدر” جای گرفته است.

وی تاکید کرد: همه دولتمردان و کسانی که افتخار داشتند در خدمت این رئیس جمهور محبوب باشند با مردم شریف و رهبر عزیزمان عهد می بندند که راه این شهید را که به درستی “سید محرومان” نام گرفته بود، دنبال کنیم و هرگز در روند اجرایی اخلالی ایجاد نخواهد شد.

وزیر کشور با بیان اینکه رابطه رئیس جمهور عزیز و شهدا با مردم رابطه ناگسستی بوده است و در دل مردم جای داشتند و دارند، گفت: فراموش نمی کنیم رئیس جمهور لحظه ای از خدمت گزاری به مردم فارغ نشد و این خصوصیت مشترک همه این شهدا بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.