شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، در مورخه دوازدهم مرداد ماه از ساعت ۱۱ اعضای هیات رئیسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار و برخی اعضای مدعو در شرکت دانش بنیان ژلاتین کپسول حضور یافته و ضمن استماع صحبت های مدیرعامل شرکت از خطوط تولید نیز بازدید بعمل آوردند.

دکتر رمضانی مدیر عامل شرکت ضمن بیان تاریخچه ای از فعالیت شرکت از بدو تاسیس تاکنون گفت: در حال حاضر این شرکت غیر از هند رقیبی در آسیا ندارد و تمام نیاز شرکتهای داروساز داخلی را برآورده می نماید.

با توجه به بیماری  ویروس کرونا و احتمال بروز دیگر بیماریهایی از این نوع میتوان گفت نیازها چند برابر شده و برای تولید بیشتر نیازمند توسعه زیربنای شرکت و افزودن خطوط تولید می باشد و این امر بدون همکاری دیگر دستگاهها مقدور نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی نیز ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین شرکت دانش بنیانی در شهرستان، اهتمام تمامی دستگاهها را درخصوص رفع موانع تولید این شرکت خواستار شده و گفت: توسعه، پیشرفت و موفقیت این شرکت در خودکفایی یک محصول اساسی که نقش بسزایی در سلامت جمعیت کشور دارد میتواند به عنوان لوح افتخاری برای تمامی مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان که در جهت رفع موانع تولید تلاش نموده اند باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.