شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

 

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.( احزاب/۲۳)

از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

۱۳ دی ماه یادآور واقعه حزن انگیز و سوزناک شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام، شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش است که قلب تمام ملت ایران، جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان دنیا را مالامال از غم فقدان این شخصیت مجاهد و انقلابی کرد.

به راستی که شهادت هنر مردان خداست و هیچ خلعتی جز شهادت زیبنده سردار شهید ما نبود و سالها مبارزه و مجاهدت در راه حق و رویارویی جبهه باطل با روحیه اخلاص، شجاعت و مردم دوستی باعث نفوذ وی در قلب‌ها و آن تشییع باشکوه و میلیونی در شهرهای مختلف شد.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با رشادت و درایت خود پرچم جبهه مقاومت را در منطقه مستحکم کرده و با همراهی مجاهدان و مدافعان حرم حکومت تکفیری داعش که دست پرورده آمریکا و استکبار بود را شکست داده و اجازه تعرض دشمنان قسم خورده انقلاب را به خاک کشور نداد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان، حق انتقام سخت از مسببان و عاملان این جنایت را در زمان مناسب برای نظام جمهوری اسلامی را حتمی دانسته و انشالله به برکت خون این شهید و با بیداری ملت‌های منطقه دولت تروریست آمریکا برای همیشه از خاورمیانه بیرون رانده خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.