شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گروه ادبیات انقلاب اسلامی یکی از گروه‌های اندیشکده ادبیات پایداری است که هدف آن جریان‌سازی و شناسایی خلأها و کاستی‌ها در حوزه پایداری انقلاب است. در این راستا یازدهمین نشست اندیشکده ادبیات پایداری با عنوان «متن انقلاب، انقلاب متن(پیشامتن و پسامتن) سه‌شنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۱ در سالن طاهره صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.
 
محمدرضا سنگری درباره فعالیت‌های اندیشکده گفت: در حوزه هنری مجموعه‌ای به نام اندیشکده ادبیات پایداری داریم که کار آن رسالت و مسوولیت آن پرداختن به ادبیات پایداری است که زیرشاخه ادبیات پایداری، ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات دفاع مقدس و ادبیات مدافعان حرم است.
 
رئیس اندیشکده ادبیات پایداری با بیان اینکه گستره جهانی این موضوع مدنظر است و فقط به ایران نمی‌پردازیم، بیان کرد: در سال گذشته ۹ نشست داشتیم که استادانی را به این نشست‌ها دعوت کردیم و مقوله‌های مورد نیاز اندیشکده را در اختیار آنها قرار دادیم تا در این موارد سخن بگویند که مجموعه این سخنان در فصلنامه اندیشه‌نامه پایداری به چاپ رسیده است.
 
سنگری افزود: در یازدهمین نشست اندیشکده ادبیات پایداری، بحث متن و پسامتن مورد بحث و بررسی قرار گرفت که منظور از این متن، متن انقلاب است که متن انقلاب چه ویژگی‌هایی دارد، چه نوع متنی است و این متن را چگونه باید خواند و فهم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.