شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ


ایسنا/مازندران معاون امورایتام سازمان خیریه آبشارعاطفه‌های کشور از توزیع حدود ۲۰هزار قواره چادر در قالب رزمایش فاطمی به مناسبت گرامیداشت روز مادر در بین مادران زیر پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

حسین رمضانی روز یکشنبه در حاشیه توزیع ۲۰۰ قواره چادر در رزمایش فاطمی در مصلای شهرستان آمل در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ارزش هر قواره چادر تهیه شده برای هر یک از مادران زیر پوشش سازمان خیریه آبشارعاطفه‌های سراسر کشور حدود ۵۰۰ هزار تومان است که با هماهنگی‌های انجام شده در طول این هفته توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در رزمایش فاطمی سهم چادر توزیع شده درمازندران حدود ۱۵۰۰ قواره بوده است، افزود: از این تعداد حدود ۲۰۰ قواره چادر مشکی نیز سهم مددجویان زیرپوشش بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان آمل بوده که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در مازندران انجام شد.

معاون امورایتام سازمان خیریه آبشارعاطفه‌های کشور با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای جامعه زنان است و باید الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام مورد توجه همگان باشد، تصریح کرد: توزیع چادردر طرح رزمایش فاطمی با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب درمیان جامعه زنان ایرانی صورت گرفته است.

۲۰هزار قواره چادر در رزمایش فاطمی در کشور توزیع شد

رمضانی، همچنین بر لزوم ترویج و تبیین سیره عملی و فضایل اخلاقی آن حضرت با عنوان فرهنگ فاطمی در بین بانوان جامعه ایرانی ترویج و نهادینه شود، تاکید کرد: درحال حاضر غرب با همه دشمنی‌های خود به دنبال ترویج فرهنگ برهنگی بین بانوان ایران اسلامی است، و ضروری است که نهادهای فرهنگی برای جلوگیری از نفوذ غرب تدبیر کنند.

وی همچنین یادآورشد: همزمان با توزیع ۲۰۰ قواره چادر مشکی میان مادر و بانوان زیر پوشش آبشارعاطفه‌های شعبه شهرستان آمل، تعداد ۱۲ سری کمک جهیزیه شامل فرش، بخاری گازی، پنکه، سرویس قابلمه و سرویس ظروف به ارزش ۳۷ میلیون ریال برای هر سری میان مددجویان زیر پوشش این نهاد در شهرستان آمل توزیع شد.

مهدی غلامی- خبرنگار ایسنا آمل

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.