شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از امدادرسانی به قریب به ۱۶۵ خودروی گرفتار و اسکان اضطراری ۱۰۰ نفر که در اثر بارش برف و کولاک دچار مشکل شدند خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان گفت: با ورود سامانه بارشی و وقوع برف و کولاک ۹۳ نفر از امدادگران و نجاتگران در قالب  ۱۲ تیم عملیاتی و پشتیبانی و ۱۴ خودروی عملیاتی برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان بکارگیری شدند.

 وی افزود: با تلاش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بیش از ۱۶۵ خودرو رهاسازی و ۸۰۰ نفر نیز امدادرسانی شدند.

محبان با اشاره به مساجد آماده برای اسکان اضطراری درراه ماندگان و مسافرین، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۱۰۰ نفر اسکان اضطراری داده شده اند و تعداد ۱۰۰ تغذیه اضطراری و کنسروجات و همچنین بیش از ۳۰۰ پتو بین آن‌ها توزیع شد. 

وی همچنین با اشاره به انتقال مادر باردار توسط تیم های امدادی جمعیت هلال احمر گفت: در محور اسفراین به بجنورد -گردنه اسدلی مادر باردار گرفتار در برف و کولاک توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد: تا پایان بارش برف و کولاک و ایجاد شرایط جوی مناسب تیم های امدادی جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش به سر می برند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.