شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از بازگشایی سه مسیر فنوج – کتیج – رمشک، فنوج – اسپکه و جلگه – چاه اسحاق در جنوب این استان خبر داد.

جلال الدین قادری افزود: بر اثر بارندگی‌های ۱۷ تا ۱۸ دیماه چهار مسیر فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان بسته که با تلاش راهداران بعد از فروکش کردن سیلاب سه مسیر ذکر شده بازگشایی شد.

وی ادامه داد:مسیر روستایی چاهان – زرآباد بر اثر سیلاب همچنان بسته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیروی راهداری با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در مسیرهای جنوب استان در آماده باش کامل هستند افزود: پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در مسیرهای جنوب استان انجام و عملیات بازگشایی مسیر بسته شده همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در مسیرهای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در کیلومتر ۲ تا ۱۰ مسیر جلگه – چاه اسحاق به پنج دستگاه آبنما خسارت وارد شده که در مجموع میزان خسارت اولیه به زیرساخت‌های راه‌های ارتباطی جنوب استان تا کنون پنج میلیارد تومان برآورده شده است.

قادری خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان مطلع شوند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.