شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در ارزشیابی دو سالانه بیمارستان های کشور، توسط مرکز نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رتبه یک اعتبار بخشی را کسب کرد.

دکتر محمود شهامت در این خصوص افزود: ارزشیابی  و اعتبار بخشی بیمارستان‌ها یکی از مهمترین ملاک های ارزیابی مراکز درمانی در ارائه خدمت به بیماران است.

وی اظهارکرد: براساس شاخص‌ها و معیارهای تعیین شده توسط مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت، هر دوسال یک بار  مراکز درمانی توسط کارشناسان خبره وزارت متبوع اعتبار بخشی  می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به نقش واهمیت اعتبار بخشی در مراکز درمانی در ارتقای کیفیت وایمن بودن نحوه ارائه  خدمات خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اعتبار بخشی دوره پنجم بیمارستان آموزشی و درمانی امام سجاد(ع) موفق به اخذ رتبه یک اعتبار بخشی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،  شهامت در پایان این موفقیت را به یکایک پزشکان توانمند، کارکنان وکادر درمان متعهد و ارزشمند بیمارستان امام سجاد(ع) تبریک و تهنیت عرض نموده و افزود: امیدواریم با تلاش مستمر شاهد شکوفائی روز افزون این مراکز درمانی در خدمت رسانی به بیماران و اعتلای سطح نظام سلامت در راستای سیاست های دولت مردمی و انقلابی باشیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.