شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ


ایسنا/کرمانشاه روحانیون و حوزویان کرمانشاه اهانت نشریه هتاک فرانسوی را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، روحانیون و حوزویان کرمانشاه، امروز(۲۰ دی) با تجمع در حوزه علمیه امام(ره) کرمانشاه، اقدام اخیر نشریه هتاک فرانسوی و اهانت به مقام معظم رهبری را محکوم کردند.

در این مراسم که با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، خاضرین با سر دادن شعارهایی نظیر “الله اکبر، خامنه ای رهبر”، “ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای”،”ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده”،”مرگ بر ضد ولایت فقیه” و… حمایت قاطع خود را از مقام معظم رهبری اعلام کردند.

بانوان حوزوی کرمانشاه نیز همراه برادران در این مراسم حضور پررنگی داشته و با در دست داشتن پرچم و عکس مقام معظم رهبری، اقدام نشریه هتاک فرانسوی را محکوم کردند.

حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه در این مراسم با محکومیت اقدام سخیف نشریه فرانسوی، اظهار کرد: دشمنان چون نتوانسته‌اند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، به‌ اقدامات حقیرانه و مذبوحانه‌ای مثل هتک حرمت مقام معظم رهبری روی آورده‌اند، غافل از اینکه با این نوع اقدامات نمی توانند به اسلام و انقلاب ضربه زده و از محبوبیت مقام معظم رهبری بکاهند.

ایرانی افزود: در طول قریب ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، دشمنان اسلام و انقلاب انواع ترفندها و نیرنگ‌ها را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب بکار گرفته‌اند، اما نتوانسته‌اند جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند و روز به روز شاهد پیشروی انقلاب هستیم.

حوزویان کرمانشاه اهانت نشریه فرانسوی را محکوم کردند

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.