شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/قزوین جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: تراکم کاری پلیس و دستگاه قضا ناشی از کم‌کاری نهادها و دستگاه‌های متولی فرهنگ است، کار پلیس اقدامات سلبی است و انجام کار فرهنگی وظیفه و تکلیف دستگاه‌های فرهنگی است.

سرهنگ داود عبدالمالکی در «کارگروه نظارت و پیشگیری از جرائم و تخلفات حوزه عفاف و حجاب» که شامگاه دوشنبه ۱۹ دی‌ماه در سالن جلسات شهید سردار سلیمانی دادگستری کل برگزار شد اظهار کرد: در سطح جامعه افراد مختلف با میزان پای‌بندی خود به قوانین تعیین می‌کنند که چه برخوردی با آنها صورت گیرد. کار سلبی ویژه دستگاه قضا و نیروی انتظامی است که اگر نهادهای فرهنگی در کار ایجابی خود موفق عمل نکنند این ۲ دستگاه ورود خواهند کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: موضوع احیا و بازیابی ارزش‌های دینی باید در سطح کشور یکپارچه انجام شود؛ در حال حاضر مفهوم ارزش و ضدارزش جابه‌جا شده؛ امروز خانم‌های محجبه ما تحت فشار هستند در حالی‌که در صدر انقلاب بی‌حجابی ناپسند و ضدارزش بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن از صدور دین ما احساس نگرانی می‌کند، افزود: امروز اگر دشمن با جنگ نرم آمده نشان از صلابت و استواری ما دارد یعنی ما در جنگ سخت قوی عمل کردیم ولی عملکرد ما در جنگ نرم آن‍طور که باید قوی نبوده است.

عبدالمالکی اظهار کرد: تراکم کاری پلیس و دستگاه قضا ناشی از کم‌کاری نهادها و دستگاه‌های متولی فرهنگ است توجه کنیم که دین از آبروی ما مهم‌تر است، امروز فرهنگ ما در خطر است، هویت از جوانان ما گرفته شده، بی‌حجابی نوعی اعلام نارضایتی مدنی قلمداد شده است، دشمن برای تک تک این‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه کار پلیس اقدامات سلبی است و انجام کار فرهنگی وظیفه و تکلیف دستگاه‌های فرهنگی است، گفت: فرصت را از دست ندهیم، نهادهای فرهنگی باید کار ایجابی انجام دهند و امروز در حوزه فرهنگ به بسیج ملی نیاز داریم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی هشت سال جلوی همه دنیا ایستادگی کردیم، امروز هم این توان در ما وجود دارد، ما در وقایع اخیر پس از تذکر دادن و تعهد گرفتن اجازه ندادیم پای نوجوان و دانش‌آموز به بازداشتگاه باز شود چون باید در کنار اجرای قانون جاذبه بر دافعه غلبه داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: موساد نرم و زیرپوستی قصد دارد نظام اسلامی را به زمین بزند و ما نظاره‌گریم، پیام رهبر را می‌شنویم اما در راستای تحققش اقدام مؤثری انجام نمی‌دهیم، باید در مقابله با جنگ نرم با سیاست رفتار کنیم تا برای نظام دافعه ایجاد نکنیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.