شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: دولت فرانسه باید بداند که به‌طور قطع ما در مقابل هتاکی بزرگ مجلسه فرانسوی، ایستادگی خواهیم کرد و ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

علیرضا شهبازی در خصوص اهانت اخیر مجله شارلی ابدو، اظهار کرد: اهانت مجله “شارلی ابدو” به مقام معظم رهبری، یک عمل غیراخلاقی و غیرانسانی به شمار می‌رود و ما این عمل آن‌ها را به شدت محکوم کرده و با آن مقابله خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اگر کسی نقدی دارد باید آن را مطابق با اخلاق و چارچوب انسانیت بیان کند نه اینکه به ارزش‌های یک ملت اهانت کند، تصریح کرد: مجله “شارلی ابدو” با این کار نشان داد که نه تنها یک مجله غیرانسانی است بلکه این مجله بیمار نیز هست چرا که انتقاد باید بر اساس عقل، تدبیر و اندیشه باشد و اهانت به ارزش‌های یک ملت، نشان دهنده یک بیماری و اختلال روانی عمیق است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: مسلماً این حرکت غیراخلاقی و غیرانسانی مجله شارلی ابدو، مغایر با آزادی بیان خواهد بود و در جهان نیز محکوم است چرا که توهین به مقدسات و ارزش‌های یک ملت، در چهارچوب عقل و انسانیت نیست.

شهبازی تأکید کرد: این مجله با این رفتار زشت و زننده خود، آزادی بیان خود را در جهان زیر سوال برده است و دولت فرانسه نیز باید بداند که به‌طور قطع ما در مقابل این هتاکی بزرگ، ایستادگی خواهیم کرد و ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.