شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/اصفهان تیم فوتبال پیشکسوتان نوش‌آباد در پایان هفته ششم، با کسب ۱۲ امتیاز به‌عنوان صدرنشین دوره مقدماتی گروه «ب» شهرستان‌ها، به مرحله دوم مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان، راه پیدا کرد.

تیم انوشه نوش‌آباد در هفته ششم مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان با نتیجه چهار بر یک تیم پیشکسوتان تیران را در ورزشگاه امیرکبیر نوش‌آباد با شکست بدرقه کرد و پرونده مقدماتی گروه شهرستان‌ها را به پایان رسید.

تیم انوشه نوش‌آباد که به نمایندگی از شهرستان کاشان، در این مسابقات شرکت کرده بود و از پنج بازی خود، چهار پیروزی و یک باخت را کسب کرد و با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه خود شد.

تیم کشاورز بادرود که منتخب شهرستان نطنز بود، در پنج بازی خود با سه برد، یک تساوی و یک باخت موفق به کسب ۱۰ امتیاز شد و به‌عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد راه یافت.

تیم نوش‌آباد، در مجموع پنج بازی، ۱۵ گل زده و چهار گل خورده را ثبت کرد و تیم منتخب نطنز نیز با هفت گل زده و هفت گل خورده دور نخست مسابقات پیشکسوتان استان اصفهان را به پایان برد.

مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان با حضور ۴۹ تیم و در هفت گروه گرامیداشت مرحوم محمود یاوری از آبان‌ماه آغاز شده بود و با برگزاری ۵۶ مسابقه در نیمه دی‌ماه به پایان رسید.

مرحله نخست این رقابت‌ها به‌صورت منطقه‌ای برگزار شد که ۱۶ تیم از شهر اصفهان و تیم‌های انوشه نوش‌آباد، تاراز چادگان، منتخب نطنز، منتخب اردستان، منتخب شاهین‌شهر، منتخب تیران و پدافند هوایی در گروه ب شهرستان‌های استان اصفهان  و تیم‌های فلاورجان، زرین شهر، لنجان، مبارکه و سمیرم در گروه الف شهرستان‌های این استان شرکت کردند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.