شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد عشقی اظهار کرد: بر اساس گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی، زلزله ۳.۹ ریشتری در «هرات» استان یزد، هیچ گونه خسارتی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه هلال‌احمر یزد کماکان در تمام شعب و پایگاه‌ها بویژه در شهرستان‌های خاتم و مروست در آماده‌باش کامل است گفت: با حضور و بررسی تیم ارزیاب هلال احمر و اعضای خانه‌های هلال در مناطق متأثر از زلزله در روستاهای خوانسار، بوروئیه، ولی عصر، از شهرستان خاتم و روستاهای چنار ناز از شهرستان مروست؛ بازدید کاملی با حضور تیم‌های امدادی و دهیار روستاها و دیگر مسئولین صورت گرفته است.

سرپرست هلال‌احمر استان یزد با اشاره به اینکه گزارشی مبنی بر خسارت جانی و مالی اعلام نشده است گفت: ترک خوردگی جزئی دیوار و سقف در ۵ منزل مسکونی در منطقه چنار ناز مشاهده شد که توسط تیم‌های ارزیاب بررسی‌های لازم انجام شد.

عشقی با تاکید بر اینکه تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش هستند افزود: جلسه‌ای با حضور رئیس هلال احمر خاتم و دهیار روستاها و اعضای شورای اسلامی و فرمانده ناحیه مقاومت مروست و دیگر مسئولین برگزار شد و همه موارد مورد نظر بررسی و هماهنگی لازم صورت گرفت.

به گزارش ایمنا، بر اساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشور، شامگاه دیروز پنجشنبه شانزدهم آذر ماه، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ساعت ۱۹:۴۹ هرات استان یزد را لرزاند که در پی آن مدیرکل مدیریت بحران استان یزد دستور اعزام تیم‌های ارزیابی خسارت را به منطقه تحت تأثیر زلزله صادر کرده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.