شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «سبز‌تر از بهار» به قلم شکوه قاسم‌نیا که زندگی‌نامه‌ای داستانی درباره امام رضا (ع) است که به تازگی از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد.

داستان کتاب درباره زندگی‌نامه داستانی امام رضا (ع) برای نوجوانان است که سعی دارد با روایتی شیرین و دلپذیر از زندگی چهارده معصوم (ع) راز‌های محبوبیت و شکوه آسمانی آنان را روشن سازد.

امید است که این مجموعه بتواند نوجوانان و جوانان را با شخصیت والای امام رضا (ع) آشنا سازد.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:

«کاروان مرگ می‌رسد و مسافران خود را می‌برد، پیر و جوان، قدرتمند و ناتوان، ظالم و مظلوم، بندگان زر و زور،‌ و حتی آنان که سرمایه‌ای جز مهر به خداوند ندارند و نیرویی جز از قدرت خدا نمی‌گیرند. هارون نیز مسافری بود همچون دیگران، مسافری که هنوز دل از دنیا نبریده بود و باور نداشت که باید هر آنچه را اندوخته و آخرت را به آن فروخته، بگذارد و برود.

کاروان می‌رفت و هارون را می‌برد و آنچه را که از او به جای می‌ماند برای دو فرزندش امین و مامون باقی می‌گذاشت. از او چه مانده بود جز عشق به دنیا و نفرت از آنانی که قدرت و ثروت او را تهدید می‌کردند؟ چه مانده بود جز بدنامی تبارش به خاطر بدرفتاری با فرزندان پیامبر اسلام (ص)؟ چه مانده بود جز زندان‌های تودرتو و نفرین‌های اسیران و شکنجه‌‌شدگان در سیاه‌چال‌هایش؟ چه مانده بود جز ننگ و ریاکاری‌ها و سو‌استفاده‌های او از پرچم اسلام؟»

کتاب «سبز‌تر از بهار» از مجموعه چهارده آفتاب در ۱۰۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت ۴۹۰۰۰ تومان راهی کتاب‌فروشی‌ها شد.

 



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.