جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

تعداد بازیکنانی که در فهرست بارسلونا مازاد هستند اما از حضور در این باشگاه راضی‌اند و قصد جدایی ندارند در این تابستان زیاد شده است. ممفیس دپای هم خودش را به این لیست اضافه کرده است!

دپای مهاجم هالندی بارسلونا می خواهد در این تیم بماند. این ستاره هلندی تابستان فصل گذشته یکی از معدود ستاره‌هایی بود که جذب بارسا شد و تا چند ماه هم عنوان ستاره خط حمله تیم را در دوران بعد از لیونل مسی در اختیار داشت. بارسلونا بعد از خرید اوبامیانگ در زمستان قبل و خرید لواندوفسکی و رافینیا در تابستان فعلی دیگر نیازی به ممفیس دپای در پست مهاجم نوک نمی‌بیند.

پیش از این گفته می‌شد که این بازیکن ممکن است به یکی از تیم‌های منچستریونایتد، تاتنهام و یا یوونتوس منتقل شود. حالا اما به نقل از اسپورت، دپای به هم‌تیمی‌های خود گفته که جایی نمی‌رود. او گفته: «حتی اگر ۶مهاجم هم بخرند من ادامه خواهم داد و اینجا می مانم.»

این موضوع برای بارسلونا تبدیل به یک مشکل شده است. این باشگاه امیدوار است با فروش چند بازیکن خود درآمدزایی کنند و از طرف دیگر تعداد بازیکنان در فهرست این تیم نیز بیش از حد مجاز شده است. در حال حاضر ۳۲ بازیکن در تیم اول بارسا نامشان قرار گرفته است که قطعاً ۷ نفر از این لیست را باشگاه نمی‌تواند ثبت کند.

ژاوی سرمربی تیم هم نمی‌خواهد با این همه بازین در تمرینات خود کار کند.



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.