شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «نشر پیدایش» در سال ۱۳۶۸ فعالیت فرهنگی خود را در سه حوزه سنی کودک، نوجوان و جوان آغازکرد. هدف از تاسیس این انتشارات، در ابتدا  تولید آثار متنوع  به منظور اثرگذاری بر سلیقه ادبی و بصری کودکان و نوجوانان بوده است.

نشرپیدایش در سال‌های فعالیت فرهنگی خود مجموعه‌های متنوعی در زمینه‌های ادبیات داستانی، شعر، طنز، تاریخی، علمی، روان‌شناسی، پزشکی، فن‌آوری و اطلاعات رایانه‌ای، … تولید و عرضه کرده است. این انتشارات عنوان کرد که حدود ۲۰۰ عنوان کتاب جدید رونمایی کرده که جدید‌ترین آن‌ها مجموعه کتاب‌های «آکادمی فوتبال» است که به تازگی  در شش جلد منتشر و عرضه شده است.

کتاب‌های چاپ اول این انتشارات عبارتند از: «افلیا»، «عمیق و تاریک و خطرناک»، «دیو کوکی و دلبر»، «بچه‌های روحی»، «انقلاب خاله بازی نیست»، «درخت هالووین»، «جزیره‌ی گنج»، «عزازیل»، «۲۳ داستان از سرزمین روتاباگا»، «شبح عمارت کراچفیلد»، «طلسم لوناری»، «دیو»، «آنجا که هندوانه‌ها می‌رویند»، «شاگرد ته کلاس»، «بی آبی»، «مجموعه جنایتی دور از شان یک بانو» و «مجموعه من بی‌عرضه‌ام».

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت به صورت فیزیکی و مجازی در حال برگزاری است.  

 



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.