شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز، به گزارش روزنامه کیهان (ویژه نامه غرب استان تهران): رضا حاجی عضو شـورای اسلامی شـهر شـهریار طی مصاحبه ای به بیان برخی از مشکلات در شـهرک امیریـه پرداخت و گفت: یکـی از معضلاتی که در حال حاضر مردم امیریه با آن دسـت و پنجـه نـرم می کنند، کمبـود آب و قطعی آن در برخی از محلات این شـهرک اسـت. کوچه هایی از قبیل شـهید محمدپور، بعثت، اسـتقلال، نامدار، ظفر و… با قطعی بیش از حد آب در سـاعات مختلف مواجه هسـتند و سـاکنین این محلات به طور مکرر برای حل مشکلشـان به ما مراجعه می کنند. جلسـاتی هم با  کارشناسـان اداره آب و فاضلاب در این خصوص داشـتیم اما متاسـفانه هنوز به نتیجه مطلوب نرسـیدیم.
وی افـزود: ایـن موضـوع درسـت اسـت کـه مـا در همه جا کمبـود آب داریم امـا حداقل انتظـاری کـه از مسـئولین اداره آب داریم این اسـت که اگـر قـرار بـر قطعـی سـاعتی بـه دلیـل کاهش مصرف اسـت، زمان مشـخصی بـرای آن اعلام شـود تا مـردم از قطعـی ناگهانی غافلگیر نشـده و با ذخیره سـازی، از قبـل آمـاده برخورد با این مشـکل باشـند.
حاجی ادامه داد: طی جلسـاتی که در شـورای اسلامی شـهر شـهریار داشـتیم، مکان مشـخصی را در شـهرک امیریه به منظور احداث مخزن زیرزمینـی آب در نظـر گرفتیـم و امیدواریـم با سـاخت آن بتوانیـم به رفع این مشـکل کمک کنیم.
عضو شـورای اسلامی شـهر شـهریار در بخش دیگری از سـخنان خود به عدم استقرار ادارات خدمات رسان در شـهرک امیریه خبر داد و گفت: در سـال گذشـته پروژه سـاختمان ادارات خدمات رسـان با حضور مسـئولان شهرسـتانی افتتاح گردید و همچنین بودجه ای برای تجهیز آن در صحن شـورای اسلامی در نظر گرفته شـد اما تاکنون هیچکدام از این ادارات در سـاختمان مدنظر مسـتقر نشـده و شـهروندان مجبورند به منظور حل مشـکلات خود به شـهرک اداری و یا شـهرهای مجاور مراجعه نمایند.
وی در پایان گفت: مجموعه مدیریت شـهری شـهریار در تلاش اسـت تا با رفع مشـکلات موجود در زمینه های مختلف، رضایتمندی همشـهریان را بـه میزان قابل توجهـی افزایش دهد.

 

برای مشاهده ی کیهان ویژه نامه غرب استان تهران، مورخ دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ کلیک کنید

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.