شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک هیات اماراتی امروز سه شنبه در میان تدابیر شدید امنیتی از مسجد الاقصی دیدن کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، شماری از افسران و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به منظور تامین امنیت بازدید هیات اماراتی از مسجد الاقصی به مسجد القبلی و سپس قبه الصخره هجوم آوردند.

 

همزمان ۱۷۹ شهرک‌نشین صهیونیست نیز امروز با پشتیبانی نظامیان صهیونیست و نیروهای ویژه مجهز به سلاح به طور غیرقانونی وارد صحن های مسجد الاقصی شده و ساعت‌ها در آنجا مشغول گشت زنی و انجام آداب تلمودی و دیگر اقدامات تحریک آمیز شدند.

پلیس رژیم اشغالگر نیز که در درهای مسجد الاقصی مستقر بودند با سختگیری برای ورود نمازگزاران به داخل مسجد الاقصی کارت شناسایی آنها را توقیف و وسایل همراه آنها را بازرسی می‌کردند.

ورود غیرقانونی شهرک‌نشینان صهیونیست از سمت باب المغاربه و باب السلسله که تحت کامل پلیس رژیم اشغالگر است، صورت می‌گیرد. آنها پس از ورود به مسجد الاقصی در شرق مسجد و نزدیک مصلای باب الرحمه شروع به انجام آداب تلمودی می‌کنند.

اداره اوقاف فلسطین اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۳۴ هزار و ۱۱۲  شهرک نشین صهیونیست به طور غیرقانونی وارد مسجد الاقصی شدند.

انتهای پیام/.




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.