شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



خبرورزشی –

آندری شوچنکو از جمله اولین گروه از ستاره‌هایی بود که رومن آبراموویچ در سال ۲۰۰۶، سه سال پس از اینکه مالکیت این باشگاه را به دست گرفت، با او قرارداد امضا کرد.

اما اکنون اسطوره میلان به طور کامل بر انجام وظایف میهن‌پرستانه خود متمرکز شده و به دنبال صلح است و به هموطنان خود کمک می‌کند تا در پی تهاجم ناعادلانه روسیه از اوکراین جنگ‌زده فرار کنند. از سوی دیگر، آبراموویچ به دلیل روابط با رئیس جمهور جنجالی روسیه، ولادیمیر پوتین، توسط دولت بریتانیا تحریم شده و به شدت در تلاش برای فروش باشگاه است. 

مهاجم سابق ۴۵ ساله که تابستان گذشته اوکراین را به مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ رساند، اعتراف کرد که رابطه طولانی با مالک پیشین چلسی داشته، اما رابطه آن‌ها دیگر هرگز مثل قبل نخواهد بود. شوچنکو به نشریه «دیلی مِیل» گفت: «از ابتدا گفتم، باور نمی‌کردم که چنین اتفاقی بیافتد. ما یک رابطه طولانی با هم داشتیم و فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت دیگر روابط‌مان مثل قبل بشود. اما همچنین می‌دانم که تعداد زیادی از مردم روسیه می‌خواهند جنگ متوقف شود.»

شوچنکو در میان تعدادی از اوکراینی‌های با نفوذی است که برای دفاع از کشورشان به جنگ می‌پیوندند. ستاره‌های بوکس اولکساندر اوسیک و ولادیمیر کلیچکو شجاعانه برای مبارزه با مهاجمان روسی در ارتش ثبت‌نام کردند.

ستاره سابق چلسی این روزها توجه زیادی به فوتبال ندارد اما تأکید می‌کند که تاریخ غرب لندنی‌ها را نمی‌توان متوقف کرد. او اضافه کرد: «هواداران چلسی همیشه پشت باشگاه خواهند ماند زیرا باشگاه را دوست دارند. من می‌دانم که این لحظه سختی است. اما به خاطر اتفاقاتی که برای کشورم در حال رخ دادن است از همه می‌خواهم نقش خود را ایفا کنند. متوجه باشید که چه چیزی از همه مهم‌تر است. من فقط یک چیز می‌خواهم: ایجاد صلح در کشورم، جلوگیری از کشتار مردم بی‌گناه، جلوگیری از کشتار بچه‌ها. همه ما می‌دانیم که جنگ بی‌رحمانه است. ما نمی‌توانیم آن را تحمل کنیم.»
 



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.