شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از دستگاه حفاری ۲۷ فتح شرکت ملی حفاری ایران بازدید کرد.

علی اکبر حسینی محراب امروز، ۳۰ شهریورماه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دستگاه حفاری ۲۷ فتح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توانمندی‌های متخصصان ایرانی زبانزد خاص و عام است و مصادیق آن را در حوزه‌های مختلف از جمله نفت، حفاری، صنایع دفاعی، هوافضا، نانو و نوآوری و خلاقیت‌های دانش‌بنیان‌ها شاهد هستیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران در بیش از چهار دهه گذشته موجب افتخار بوده است، افزود: زمانی که غربی‌ها کشورمان را ترک کردند و تصور می‌کردند ایرانی‌ها نمی‌توانند در صنعت نفت و حفاری کاری از پیش ببرند، فرزندان این مرز و بوم با اتکا به توانمندی‌های خود همه فناوری‌های جدید را بدست آوردند.

استاندار خوزستان گفت: شرکت ملی حفاری ایران در حال حاضر بیش از ۷۰ دکل حفاری دارد و عملیات حفاری چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای توصیفی و تعمیری را برعهده دارد.

حسینی محراب عنوان کرد: بحث خصوصی سازی این شرکت چندین نوبت مطرح شده و همه مسئولان نظام از این شرکت حمایت می‌کنند که بتواند به نحو مطلوب کار خود را دنبال کند. به هر جهت کشور نیاز به صنعت حفاری دارد و باید توسط جوانان و پیشکسوتان این صنعت اداره شود و ما نیز به عنوان دستگاه حاکمیتی حامی و پشتیبان این شرکت هستیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  1. سلام ، آقای اسناندار ، یه سری به نیروگاه رامین بزنید ، ببنید چند درصد کارکنان از مدیریت و معاونتها که طایفه گری کرده و فقط طایفه خودشون رو بالا اوردن راضی هستن اگه کسی صحبت نمی کنه از ترسه چون می ترسه نونش بریده بشه تو این اوضاع ، کما اینکه با خیلیها این کار رو کردن ، با مشت آهنین ..اینجا یه شرکت تولیدیه که محصول استراتژیکی تولید می کنه و فورا مصرف میشه اما هنوز معوقه داریم بعد از شش ماه از سال ، مطمئنا شرکت مادر تخصصی پرداخت کرده ، اما کجا میرن . اینا‌ که‌مدیریت قبلی رو برا همین چیزا زیر سوال می بردن و با همین ترفند و بنام حق و حقوق ، کارکنان با خودشون همراه کردن ، مدیریت قبلی که رفت ، خودشون پستها رو بین خودشون تقصیم کردن .

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.