شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار با حضور دکتر حسین حق وردی نماینده مجلس شورای اسلامی، نادر نیک خواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار و خبرنگاران شهرستان، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تجلیل بعمل آمد.

در ابتدای این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار گفت: خبرنگاران چشم بینای مسئولین در بین مردم و زبان گویای مردم نزد مسئولان هستند. این عزیزان در تمام شرایط ناگواری که برکشور حادث می شود در صف مقدم تنویر افکار عمومی قرار داشته و اطلاعات و اخبار جامع و موثق را جهت آگاهی مردم تهیه می نمایند کما اینکه در این بین آسیب های جدی گریبانگیر آن ها می شود.

در ادامه دکتر حق وردی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) و تبریک روز خبرنگار، از فعالان این عرصه تشکر کرده و خواستار ورود جدی آن ها در عرصه جهاد تبیین دستاوردها شد و افزودند: برای شهرستان شهریار با این تعداد جمعیت و اقوام مختلف باید درخواست های قابل پیگیری را در سه بخش گنجاند:

۱- ارتقاء اداری: ساختار اداری موجود در شهرستان پاسخگوی نیاز جمعیت نیست و با توجه به تبدیل فرمانداری آن به فرمانداری ویژه می بایست تشکیلاتی به مراتب کاربردی تر و در حد استان در این شهرستان ایجاد شود.

۲- ایجاد تعادل بین جمعیت و سرانه ها مثل بهداشت، فضاهای فرهنگی و …

۳- ایجاد زیرساخت توسعه ای در غرب استان تهران

در ادامه خبرنگاران سوالاتی را مطرح کردند و نماینده محترم مجلس نیز به سوالات پاسخ دادند و در پایان از خبرنگاران حاضر با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر بعمل آمد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.