جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محمد مسگریان صبح پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر استانداری، از معرفی دستیاران مردمی توسط فرمانداران شهرستان‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: پیرو اعلام‌های قبلی در موعد مقرر دستیاران مردمی هفت شهرستان معرفی شده اند.

مسگریان از معرفی دستیار فرمانداران شهرستان‌های فیروزکوه، پاکدشت، ملارد، پیشوا، پردیس، شمیرانات و بهارستان خبر داد و بیان کرد: مصاحبه دستیار فرمانداران هفت شهرستان با حضور اسماعیل قضاتلو راهبر مردمی سازی استان تهران برگزار و پنج شهرستان توانستند در این مصاحبه نمره قبولی کسب کنند.

وی با اشاره به اهمیت معرفی سریع مسئولان مردمی سازی در فرمانداری ها عنوان کرد:  فرمانداری‌های استان تهران که هنوز برای معرفی دستیار مردمی سازی اقدام نکردند، با توجه به اهمیت پیگیری تحقق شعار سال و اهمیت فعال سازی مردمی سازی هرچه سریع‌تر نسبت به این مهم اقدام کنند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی در پایان با اشاره به مراحل تاییدیه کنندگان معرفی شده یاد آورشد: نفراتی که در مرحله مصاحبه انتخاب می‌شوند جهت ارزیابی نهایی به کانون ارزیابی مردمی سازی دولت معرفی خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.