یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات پیرامون حوادث اخیر غزه اظهار کرد: این روزها جبهه مقاومت هیمنه رژیم پوشالی صهیونیستی که خود را قدرت اول اطلاعاتی دنیا و جزو مجهزترین ارتش‌های دنیا معرفی می‌کرد فرو ریخته و چونان ابابیل بر سر آن‌ها فرود آمده و رؤیای نیل تا فرات آن‌ها را در سرزمین‌های اشغالی آشفته کرده است‌.

وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی برای جبران این فضاحت تاریخی و شکست غیرقابل ترمیم خود دست به کشتار وسیع اطفال بیگناه، زنان بی پناه و سالخوردگان زده و خوی کفتارصفتی خود را بیش از همیشه آشکار و تلخ‌ترین تراژدی تاریخ بشری را رقم زده است‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: این جنایات بی‌ش رمانه و کم‌سابقه تحت لوای سکوت رسانه‌ای امپراطوری فریب و دروغ و حمایت دولت‌های خودفروخته و مرعوب وابسته‌به نظام سلطه جهانی و در رأس آمریکای جنایتکار صورت می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: البته این روزها به وضوح می‌بینیم که چگونه طبل آبروی نظام سلطه پاره و طشت رسوایی آن در حمایت دروغین از حقوق بشر به صدا در آمده که امید است جبهه مقاومت با سلاح ایمان و امید و به پشتوانه حمایت ملت‌های آزاده دنیا طومار این رژیم جعلی را برای همیشه در هم پیچیده و قدس شریف به آغوش اسلام بازگردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.