یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون اصلاح قیمت بلیط اتوبوس اظهار کرد: این اصلاح نرخ با توجه به پایین بودن نرخ و عدم تناسب هزینه درآمد بخش حمل و نقل عمومی و بر اساس تفویض ستاد تنظیم بازار استان برای بخشی از مسیرها بر اساس شرایط و آنالیزهای اقتصادی انجام شده است و برای همه مسیرها اعمال نشده است.

وی افزود: این اصلاح نرخ عدد برای ناوگان اتوبوسی حداکثر ۲۰ درصد و برای مینی بوسی زیر ۱۵ درصد است و به نوعی همسان سازی نرخ‌های حمل و نقل درون استان انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان این تغییر قیمت را بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش شدید هزینه‌ها، معضلات مختلف فعالان این بخش و تفاوت کرایه‌هایی که از قبل بین برخی از مسیرهای استان وجود داشت باعث شد در زمینه اصلاح نرخ‌های حمل و نقل و جا به جایی درون استان مصوبه‌ای انجام شود.

وی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، هزینه جابجایی با سواری کرایه بر اساس شاخص نفر کیلومتر انجام شده و با توجه به این شاخص‌، قیمت‌گذاری مسیرها صورت گرفته و برای همه سواری‌های درون استانی و مسیرهای داخل استان اعمال شد و کرایه برخی از مسیرها افزایش یافته و قیمت بلیط برخی مسیرها نیز ثابت مانده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.